sâmbătă, 1 martie 2014

Primele lectii de snowboard

Mda, avem 3 ani si 2 luni...ce trece vremea, nu imi vine sa cred!
Cum noi (eu si sotul meu) suntem fani ai snowboard-ului, era normal si logic sa o initiem si pe "minunea" noastra tot pe placa. Multa lume mi-a zis ca e prea repede, ca inca e mica, ca sa o pun pe skiuri prima dat...dar eu am tinuto pe a mea si mai ales faptul ca nici nu am gasit instructor de snowboard care sa se ocupe de copii asa de mici, m-a ambitionat si mai tare.
Asa ca, dupa lungi cautari prin magazine de specialitate, apoi pe internet, prin piata si targuri, am gasit in final o placa pentru copii incepatori, casca si ochelari si boots pentru fetita mea. Am facut rezervare la Suior (pentru ca iarna asta a stat tare rau la capitolul zapada) si iata-ne pe drum.
Ne-am cazat la pensiunea Verde*** din Baia Sprie (pensiune care o recomand cu caldura), care e la 3,5 km de Suior.
A doua zi dimineata, in ciuda ploii de afara, ne-am dus pana la partia Suior. Desi zapada a fost foarte putina anul acesta, cei de acolo au reusit sa mentina stratul de zapada pe toata suprafata partiei in asa fel incat sa fie practicabila si in aceste conditii. Dar ploaia era un impediment cam mare asa ca am dat o fuga si pana la Cavnic, la 18 km, sa vedem macar cum e si partia de acolo. La Cavnic, surpriza...ningea. Asa ca am decis sa incepem cu Cavnic. Am urcat cu baby-liftul de cateva ori si partia era chiar buna. Am decis ca a doua zi sa mergem totusi la Suior  si sa revenim apoi iar la Cavnic.
Asa au trecut 3 zile pline de zapada (in timp ce in restul tarii era deja primavara), cu Alexandra pe partie, "adunand" multe priviri de admiratie, incurajari la laude!
Fotografiile vorbesc de la sine.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

parerea ta: