marți, 4 noiembrie 2014

Un concediu binemeritat



Tunisia
Am fost prima data in 2006, mi-a placut, ma fascinat si am dorit sa revin. Asa ca am revenit. Atunci erau sub un alt regim politic decat acum, dar intre timp lucrurile s-au mai schimbat.
Acum, in 2014, la 8 ani de la prima vizita, am revenit in Tunisia, cu familia de aceasta data, in concediu. Am ales un hotel care sa satisfaca toate cerintele: sa fie pe plaja, sa nu fie departe de oras, sa aibe aquapark, sa fie mancarea buna si mai ales sa fie facilitate si programe pentru copii. Desi calatoria pana acolo a fost putin cu peripetii si prima impresie a lasat de dorit, dupa un dus fierbinte, cateva ore de somn si lumina zilei, totul s-a schimbat in bine. Intr-adevar, hotelul de 4* este un 3* bun la noi, dar plaja, cu acel nisip ca faina de fin, apa marii calda de 25 de grade (vorbim de septembrie), mancarea foarte buna si diversificata si mai ales aquaparkul (11 piscine si 17 topogane de toate marimile si dificultatile), au facut sa merite toti banii. Nu pot sa zic nici ca a fost scump, comparand cu serviciile si ce ti se ofera in alte tari (nu ma refer aici doar la Romania, unde deasemenea gasesti hoteluri si servicii chiar bune); am avut acces peste tot la piscine, la topogane, la sezlonguri la piscine si pe plaja, la bar, la amfiteatru (in fiecare seara erau spectacole pentru copii si adulti)…peste tot.
Intr-adevar, cand iesi din hotel, e o alta lume…exista un contrast puternic intre saraci si bogati, e multa mizerie, e tiganie in bazar (de aceea si recomand sa se mearga la magazinele cu prêt fix, tot acolo iesi la final)…dar asta probabil se va mai schimba in timp (sper in bine). Mai ales daca se merge pe sejur de all inclusive, nu prea ai motive sa iesi din hotel decat daca vrei shopping sau excursii optionale (unele chiar merita), iar in acest caz cu siguranta va fi un concediu minunat.
Recomand Tunisia mai ales celor cu copii si celor care doresc relaxare totala sau vacanta actriva in cazul in care doresc sa descopere aceasta tara (prin excursiile facultative).

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

parerea ta: