sâmbătă, 14 iunie 2014

Ce inseamna sa fii sportiv

Fetita mea are acum 3 ani jumate, dar face gimnastica de 6 luni deja. Am duso mai mult pentru ocuparea timpului liber si pentru a mai socializa, dar si pentru a face miscare. Ce facem noi acum e mai mult o joaca, dar o joaca care o formeaza, o ajuta sa fie mai ordonata, mai ascultatoare, mai sociabila si sa isi formeze un spirit de echipa, dar si un corp frumos. Am avut si eu tangenta cu lumea sportului mai bine de 10 ani si stiu ce inseamna sa mergi la antrenamente, sa mergi in cantonamnte, la concursuri, la campionate...nu e usor, mai ales pentru un copil. Multi renunta la copilarie, la joaca, la timpul lor liber si se dedica trup si suflet sportului, chiar daca uneori satisfactiile sunt minore.
Dacian, antrenorul nostru de gimnastica, trebuie sa recunosc ca are o rabdare de fier (si cand spun asta, nu exgerez deloc). Pregateste 2 grupe de copii cu varste de la 3 ani in sus, fiecare dintre ei cu personalitatea, toanele si mofturile lui, plus mai face fata si cererilor sau obiectiilor parintilor; dar se vede ca o face din placere, din pasiune si asta conteaza cel mai mult. De aceea cred ca rezultatele muncii lui au si inceput sa se vada prin unii elevi.
Nu am pretentii de la fetita mea sa ajunga gimnasta sau sa faca performanta, poate nici nu va fi asta sportul ei preferat, dar as avea pretentie de la fiecare parinte sa isi duca copii sa faca miscare; nici nu aveti idee ce mult conteaza pentru ei!







































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

parerea ta: