sâmbătă, 15 martie 2014

Skiathos-un vis indeplinit

Fiecare avem vise, vise pe care la un moment dat ne-am dori sa le transformam in realitate. Unul dintre visele mele era sa ajung pe Skiathos, chiar si daca numai o zi.
Asa ca, anul 2013 acolo ne-am propus sa ajungem...
Ei, nu am avut un concediu in Skiathos, doar o zi, dar a fost de minune si a meritat fiecare clipa.
Am plecat catre Grecia-Olimpic Beach, sau Olympiaki Akti in inceput de septembrie 2013.
Drumul l-am facut cu o innoptare la Skopje, oras superb care imbina trecutul cu modernul si care clar merita vizitat. Am ajuns in statiune si ne-am cazat la hotel Giannoulis, un hotel de 3*** pe bune (pe plaja, cu piscina, linistit, cu spatiu verde, camere mari si moderne, curate), la 400 metri de statiune. Ne-am dus sa vedem care erau posibilitatile de a servi masa in statiune, si am gasit multe terase, unele mai imbietoare ca altele. Mancarea greceasca nu cred ca are nevoie de alte prezentari sau descrieri pentru ca e absolut deosebita si delicioasa (in special fructele de mare).
Intotdeauna cand mergem in concediu, ne planificam macar 2-3 excursii optionale, altfel...ajungi sa te plictisesti. Asadar, planurile noastre aratau cam asa: plaja, soare, mare, mancare buna, Meteorele si Skiathos.
Soare, plaja, mare si mancare buna am avut din belsug, Meteorele sunt absolut deosebite iar Skiathos...nu am cuvinte. O insulita tipic greceasca, poate prea animata de turisti in anumite perioade, cu stradute mici si inguste, pietruite, cu panorame de iti taie rasuflarea, cu o apa de un albastru-turcoaz cum numai imi puteam imagina, cu restaurante-terase la tot pasul si binenteles cu "Mama Mia".
Ar fi multe de povestit, dar am sa las fotografiile sa vorbeasca de la sine, si pe voi sa descoperiti Grecia, cu tot ce are ea mai frumos.

1. Splendidă stațiune și splendide poze. Și cele de natură, și cele cu fetița. Suprasaturarea culorilor, cu note calde, subliniază perfect senzația de fericire și încântarea estetică pe care o exprimă pozele.

2. Desigur că și pozele cu părinții sunt frumoase, dar în primul comentariu m-am referit la ceea ce ieșea în evidență și ceea ce rămânea în amintire în mod special :)