marți, 20 octombrie 2009

"Welcome to my paradise"

Insula Giftun - Marea Rosie. Doamne, ce locuri frumoase. In viata mea nu am vazut marea atat de limpede, de cristalina, de transparenta. Credeam ca nu exista ceva mai frumos. Dar m-am inselat. Mi-am dat seama de asta in momentul in care am inceput sa fac snorkeling (scufundari de suprafat, cu tup, ochelari si labe). Deci, daca vreodata ati vazut ceva frumos, inchipuiti-va ceva si mai frumos: pesti mii si mii de culori, sute de feluri, marimi si marimi, corali in mii de culori si forme, care mai decare mai frumos. Puteam sa stau toata ziua sa ma uit la acest paradis subacvatic. Cele 2 ore jumate cant am fost binecuvantata cu aceste minunatii mi-au parut a fi 10 minute, atat de repede a trecut totul. Azi, la mai bine de o luna de cand am revenit acasa, cand sunt nervoasa sau stresata, inchid ochii pret de cateva secunde si vad in fata ochilor acele locuri; ca prin minune imi trec toate problemele. Pentru mine e ca o terapie. Frumusetea aceasta subacvatica nu se poate descrie total in cuvinte. Nici eu nu am crezut pana nu am vazut, desi am umblat prin cateva locuri. Nici voi nu aveti cum sa ma credeti pana nu veti vedea. Si va doresc, la fiecare dintre voi, sa ajungeti sa vedeti si sa va bucurati de aceste locuri.































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

parerea ta: